Help mee

Er zijn verschillende manieren om het initiatief van Stichting de Iris (financieel) te steunen.

Lees meer over belastingaftrek bij giften.

Doneer via QR

QR-code

Word lid van de Club van 50, 100 of 500!

De Club van 50, 100 of 500 bestaat uit vrienden van Stichting de Iris die de bewoners een warm hart toedragen en daarvoor op vrijwillige basis per jaar een bedrag van respectievelijk € 50, € 100 of € 500 doneren.

Sponsorkliks

sponsorkliks logo
Met SponsorKliks kunt u nu zelf een financiële bijdrage leveren aan Stichting de Iris, zonder dat het u een cent extra kost! Door bijvoorbeeld een boek via Bol.com of een pizza via o.a. Thuisbezorgd te bestellen ontvangt Stichting de Iris geld in de clubkas!

Draag bij in natura!

• door bepaalde materialen in natura te doneren
  • door mee te helpen met fondsenwerving

Lijkt dit je iets? Informeer naar de mogelijkheden, stuur een e-mail naar info@stichtingdeiris.nl

Donatie naar eigen wens

Natuurlijk kunt u ons ook ondersteunen met een vrijwillige donatie van een zelf gekozen bedrag. Maandelijks, jaarlijks of eenmalig. U kunt uw donatie storten op het rekeningnummer van Stichting de Iris: NL60RABO 0180 569 228.
Wilt u eerst meer informatie? Stuur een e-mail naar info@stichtingdeiris.nl.

Word vrijwilliger

Je kunt De Iris en haar bewoners ook steunen door vrijwilliger te worden.

Enkele voorbeelden: samen fietsen op een duofiets, wandelen, mee naar het zwembad of bowlen, samen puzzelen of legobouwen, een spelletje doen, etc. Maar ook: helpen bij leren lezen of omgaan met geld of het openbaar vervoer.

Onze bewoners houden gewoon van gezelligheid, dus iets ‘samen doen’ is het belangrijkst. Meer weten? Neem contact op via info@stichtingdeiris.nl

We zijn deze sponsors in natura zeer dankbaar:

Transportbedrijf Rien Boom
Kooijman Autogroep