De volgende websites vinden wij handig of leuk:

www.youtube/stichtingdeiris
Dit is het youtube-kanaal van stichting de Iris. Soms plaatsen we een filmpje. Dit kun je dan hier terugvinden of op facebook.

www.facebook.com/StichtingDeIris
Facebookpagina van Stichting de Iris
  • www.tof.nl
    Vakantie voor mensen met een beperking.
  • www.persaldo.nl
    Alle informatie over pgb.
  • www.zorgwijzer.nl/faq/hoe-kom-ik-aanmerking-voor-het-pgb
    Veel gestelde vragen over PGB.
  • www.woonlink.nu
    Woonlink/Barbara Maiburg ondersteunt bij het realiseren van woonwensen. Zo ook Stichting de Iris.
  • www.denotarissen.nl
    Notariskantoor in Vianen. Dit kantoor helpt ons met de stichtingsakte.
  • www.parcspelderholt.nl
    Wonen, leren en werken op één plek. Een driejarige opleiding op een academie als student voor mensen met een beperking.
  • www.steffie.nl
    Steffie legt moeilijke dingen op een makkelijke manier uit. Bijvoorbeeld over het coronavirus,  DigiD, de OV-chipkaart, daten en een bezoek aan de huisarts.
  • www.huiberthoeve.nl
    De zorgboerderij in Hei- en Boeicop voor dagbesteding.
  • www.goedvertegenwoordigd.nl
    Wegwijs bij vertegenwoordiging voor en door familie (curatele, bewind en mentorschap)
  • www.reveon.nl/
    Een praktische oplossing voor het maken van de jaarlijkse rekening en verantwoording door de bewindvoerders/curatoren (voor de rechtbank)
  • www.schouders.nl
    Platform van, voor en door ouders van een kind met een lichamelijke- en/of een verstandelijke beperking, chronische ziekte en/of ontwikkelingsstoornis.

Onze sponsoren: