Sponsorkliks

Sponsor Stichting de Iris gratis

Met SponsorKliks kunt u nu zelf een financiële bijdrage leveren aan Stichting de Iris, zonder dat het u een cent extra kost!

Bestel bijvoorbeeld een boek bij Bol.com of bestel online een pizza via o.a. Thuisbezorgd en Stichting de Iris ontvangt geld in de clubkas.

Via de categorieën boven in het menu op SponsorKliks.nl kunt u tevens bij diverse webwinkels bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar Stichting de Iris. En nogmaals, het kost u niets extra!

Hoe werkt het?

Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie stort SponsorKliks op de bankrekening van Stichting de Iris. Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert Stichting de Iris hier direct van!

Voorbeeld!

Onderstaande boeking bij Expedia Belgium levert € 24.87 op, terwijl niemand iets extra’s betaalt.