tafels

Visualabrique schenkt Stichting de Iris, Vitaal Dorp en ZOMO tafels

Stichting de Iris, Vitaal Dorp Everdingen en ZOMO IJsselstein hebben 28 gratis tafels van Visualabrique uit Maarssen gekregen.  Eigenaresse Elaine Murphy wilde de tafels graag schenken aan een goed doel. De drie aanbieders van wonen en dagbesteding voor verstandelijk beperkten zijn erg blij met deze gift.

Elly Heijstek, bestuurslid van Stichting de Iris: “Het aanbod van de 28 tafels was in eerste instantie alleen voor Stichting de Iris bestemd. Een prachtig aanbod uiteraard, maar 28 was wel wat veel voor alleen het Irishuis. Zo is het idee geboren contact op te nemen met Vitaal Dorp Everdingen en ZOMO IJsselstein.”

Vitaal Dorp Everdingen biedt dagbesteding bij Winkel & Zo en Landgoed Everstein en ZOMO  IJsselstein zowel wonen als dagbesteding. Beide organisaties waren direct enthousiast over het aanbod. Vitaal Dorp Everdingen schoot te hulp door de tafels voor het Irishuis tijdelijk op te slaan in de kas van Landgoed Everstein tot het Irishuis gebouwd is. Ook konden zij via een dorpsgenoot gebruik maken van een vrachtwagen met chauffeur voor het vervoer. Een prachtige samenwerking waarbij de drie organisaties allemaal een aantal prachtige tafels hebben gekregen, waar zij jaren plezier van zullen hebben.

Voor meer informatie over De Iris bekijk deze website.
Voor meer informatie over www.zomozorg.nl, www.vitaal-dorp.nl