Help mee

Er zijn verschillende manieren om het initiatief van De Iris (financieel) te steunen.

• Sinterklaasactie

Een persoonlijke videoboodschap voor ieder kind!

Sint en Piet vertellen een Sinterklaas-avontuur én een verhaal waarin jouw kind voorkomt. Over een leuke eigenschap van hem of haar, een speciale gebeurtenis, een complimentje … En aan het eind van het verhaal vertelt Sint (eventueel) waar een cadeautje ligt … Voor 25 euro ontvang je een persoonlijke videoboodschap voor jouw kind. Als je vóór 14 november een videoboodschap bestelt, krijg je vóór 5 december een ‘link’ toegestuurd.

Bijdrage voor het Iris-huis
De opbrengst van de videoboodschappen wordt gebruikt voor de inrichting van het toekomstige Iris-huis. Denk aan de gezamenlijke woonkamers (2), keukens (2), wasruimte, gangen, tuin, etc.

• Word lid van de Club van 50, 100 of 500!

De Club van 50, 100 of 500 bestaat uit vrienden van Stichting de Iris die de bewoners een warm hart toedragen en daarvoor op vrijwillige basis per jaar een bedrag van  respectievelijk  € 50, € 100 of 500 doneren.

• Donatie naar eigen wens

Natuurlijk kunt u ons ook ondersteunen met een vrijwillige donatie van een zelf gekozen bedrag. Maandelijks, jaarlijks of eenmalig. U kunt uw donatie storten op het rekeningnummer van Stichting de Iris: NL60RABO 0180 569 228.
Wilt u eerst meer informatie? Stuur een e-mail naar info@stichtingdeiris.nl.

• Gebruik SponsorKliks!

Sponsor Stichting de Iris gratis

Met SponsorKliks kunt u nu zelf een financiële bijdrage leveren aan Stichting de Iris, zonder dat het u een cent extra kost! Door bijvoorbeeld een boek via Bol.com of een pizza via o.a. Thuisbezorgd te bestellen ontvangt Stichting de Iris geld in de clubkas!

• Draag bij in natura!

• door bepaalde materialen in natura te doneren
    • door mee te helpen met fondsenwerving

Lijkt dit je iets? Informeer naar de mogelijkheden, stuur een e-mail naar info@stichtingdeiris.nl