Club van 50, 100 en 500

Wat is de club van 50?

De Club van 50 bestaat uit vrienden van Stichting de Iris die de bewoners een warm hart toedragen en daarvoor op vrijwillige basis per jaar een bedrag van  € 50,00 doneren.

Wat krijgt u hiervoor terug?

• Vermelding van uw naam/bedrijf op de Club van 50 vogelhuisjesboom.
  • Vermelding op de website van Stichting de Iris.
  • Uitnodiging voor de jaarlijkse borrel op Zorglandgoed Bloemendaal.

Wat gebeurt er met uw donatie?

Uw donatie komt geheel ten goede van de bewoners van Stichting de Iris. Van de opbrengst worden activiteiten voor de bewoners georganiseerd, zaken voor de tuin en in de gezamenlijke ruimten aangeschaft etc. U wordt op de jaarlijkse borrel geïnformeerd over de besteding van de opbrengst van de Club van 50.

Wat is de club van 100?

De Club van 100 bestaat uit vrienden van Stichting de Iris die de bewoners een warm hart toedragen en daarvoor op vrijwillige basis per jaar een bedrag van  € 100,00 doneren.

Wat krijgt u hiervoor terug?

• Vermelding van uw naam/bedrijf op de Club van 100 vogelhuisjesboom.
  • Vermelding op de website van Stichting de Iris.
  • Uitnodiging voor de jaarlijkse borrel op Zorglandgoed Bloemendaal.

Wat gebeurt er met uw donatie?

Uw donatie komt geheel ten goede van de bewoners van Stichting de Iris. Van de opbrengst worden activiteiten voor de bewoners georganiseerd, zaken voor de tuin en in de gezamenlijke ruimten aangeschaft etc. U wordt op de jaarlijkse borrel geïnformeerd over de besteding van de opbrengst van de Club van 100.

Wat is de Club van 500?

De Club van 500 bestaat uit vrienden van Stichting de Iris die de bewoners een warm hart toedragen en daarvoor op vrijwillige basis per jaar een bedrag van € 500,00 doneren.

Wat krijgt u hiervoor terug?

• Vermelding van uw naam/bedrijf op de Club van 500 vogelhuisjes.
  • Uw vogelhuisje zal de speciale gouden kleur krijgen.
  • Vermelding van uw naam/bedrijf op de website van Stichting de Iris.
  • Uitnodiging voor de jaarlijkse speciale Club van 500 bijeenkomst bij Stichting de Iris.

Wat gebeurt er met uw donatie?

Uw donatie komt geheel ten goede van de bewoners van Stichting de Iris. Van de opbrengst worden activiteiten voor de bewoners georganiseerd, zaken voor de tuin en in de gezamenlijke ruimten aangeschaft etc. U wordt op de jaarlijkse Club van 500 bijeenkomst geïnformeerd over de besteding van de opbrengst van de Club van 500.