fietser

Kom jij ook fietsen voor stichting de Iris?

Fietstocht op zondag 5 september 2021

Kim

Stichting de Iris bouwt aan een fijne, levensloopbestendige woning voor 16 jongvolwassenen waaronder één bewoonster die we allemaal kennen, Kim van Cooten.

De woning wordt gebouwd in Vianen, een kleinschalige plek waar zij zich veilig en vertrouwd kunnen voelen met grote betrokkenheid van de ouders. Voor de inrichting van de algemene ruimtes is veel geld nodig.
Om dit te realiseren willen we op zondag 5 september een fietstocht organiseren.
Zowel bij vertrek als aankomst is er mogelijkheid een hapje en een drankje te nuttigen, waarvan de volledige opbrengst naar stichting de Iris gaat. Ook is er ruimte om oud Hollandse spelletjes te spelen.

• Waar: Jans B&B, Langbroekerdijk A 43 in Langbroek
  • Hoe laat: U kunt starten tussen 10 :00 en 14:00 uur
  • Fietstochten van: 30 & 10 kilometer

U hoeft zich niet van te voren aan te melden voor de fietstocht, wij vragen u alleen een vrijwillige gift te doen voor Stichting Iris, hiervoor staat er een melkbus.
Wilt u niet gaan fietsen, dan is het ook mogelijk om alleen een drankje en hapje te doen in de gezellige tuin van
Jans B&B!
Hopelijk tot de 5de!

In verband met Corona willen we geen grote groepen mensen tegelijk laten vertrekken, daarom zijn er voor de 30 kilometer verschillende routes uitgezet. We vragen u de coronamaatregelen in acht te nemen. Deelname aan deze activiteit geschiedt geheel op eigen risico.