Fietstocht poster

Fietsen voor het goede doel

Op zondag 26 mei 2024 kunnen sportieve- en recreatiefietsers weer hun hart ophalen. De Iris organiseert twee prachtige fietstochten van 15 en 30 kilometer rondom Vianen. De fietstocht start en eindigt bij Woongroep De Iris, waar heerlijke hapjes en drankjes zijn. De inschrijving is gratis, maar een donatie wordt natuurlijk zeer op prijs gesteld. Met de opbrengst sparen de bewoners voor een sport en leefstijl programma en gezamenlijke uitjes.

Iedereen met een fiets is van harte welkom om mee te fietsen. De start is vanaf 12.00 uur bij woongroep De Iris, Lange Waaijsteeg 80 in Vianen. Bij de start krijgt iedereen een fietsroute mee. Voorafgaand inschrijven is niet nodig.

Ook mensen zonder een fiets zijn natuurlijk van harte welkom om gezellig wat te komen eten of drinken op het terrein bij De Iris.  De bewoners stellen hun huis open om een kijkje te nemen en iedereen een leuke middag te bezorgen.

Heb je een vraag stuur een e-mail naar info@stichtingdeiris.nl