Sinterklaasactie Stichting de Iris

Actie in november/december 2020

Sinterklaas maakt een persoonlijke videoboodschap voor ieder kind!

Sint en Piet vertellen een Sinterklaas-avontuur én een verhaal waarin jouw kind voorkomt. Over een leuke eigenschap van hem of haar, een speciale gebeurtenis, een complimentje … En aan het eind van het verhaal vertelt Sint (eventueel) waar een cadeautje ligt …

Het filmpje is eenvoudig afspeelbaar via Smart TV of m.b.v. een hdmi-kabel en natuurlijk ook via een computer/laptop, smartphone of tablet.

Bijdrage voor Stichting de Iris

De opbrengst van de videoboodschappen wordt gebruikt voor de inrichting van het toekomstige Iris-huis! Denk aan de gezamenlijke woonkamers (2), keukens (2), wasruimte, gangen, tuin, etc. Lees meer over de plannen voor het Iris-huis elders op de website.

De kosten per video zijn €25; voor elk extra kind €10 extra.

Hoe werkt het?

• U vult hieronder de gegevens van uw kind(eren) in en verstuurt deze aan ons.
  • U maakt het geld over naar Stichting de Iris o.v.v. de roepnaam/roepnamen. Het rekeningnummer is NL60RABO 0180 569 228. Na ontvangst van uw betaling gaan we aan de slag.

Wat ontvangt u?

Een ‘link’ naar uw eigen (privé-)video (uiteraard vóór 5 december) met:

• een sinterklaasavontuur voorgelezen door Sinterklaas (circa 6 min.)
  • een persoonlijke boodschap van Sint voor jouw kind(eren)(circa 2 min.)
Sinterklaasfilm en de persoonlijke videoboodschappen worden belangeloos geproduceerd door Bart Visser (bwwvisser@gmail.com) in samenwerking met Freelemon.

Videoboodschap Sinterklaas

Sinterklaas ontvangt graag de volgende gegevens over uw kind. Deze komen dan terug in de videoboodschap van Sint.
NB. Voor elk kind stuurt u een apart formulier in.