oliebollen

Oliebollen voor het goede doel

Grote frituurpannen, 200 pakken oliebollenmix, 80 liter zonnebloemolie, 25 kilo rozijnen, 25 kilo krenten en 30 theedoeken… De bewoners en vrijwilligers van de Iris zijn er klaar voor. Op 31 december wordt de olie weer verhit en bakken ze 3000 overheerlijke oliebollen. Met de opbrengst sparen de bewoners voor een sport en leefstijl programma en gezamenlijke uitjes.

De oliebollen met krenten en rozijnen kunnen tot 24 december besteld worden via oliebol@stichtingdeiris.nl of via www.stichtingdeiris.nl. Oliebollen zijn per zak (10 stuks) te bestellen voor een bedrag van € 12,50 per zak. Betalen met pin heeft de voorkeur. Ophalen kan op 31 december 2022 tussen 13.00 uur en 16.00 uur bij de Iris, Lange Waaijsteeg 80 in Vianen.

Wilt u supporter worden van De Iris en een gratis zak oliebollen ontvangen? Steun dan de Iris voor nog geen €1,00 p week en wordt lid van de club van € 50.

Op de website van Stichting de Iris is meer informatie te vinden www.stichtingdeiris.nl.